· ZAHIPNOTYZOWAĆ MARIĘ, Bach Richard, Dom Wydawniczy REBIS, recenzent: Kwiatkowska Anita · OFIARA W ŚRODKU ZIMY, Kallentoft Mons, Dom Wydawniczy REBIS, recenzent: Błaszkowska Alina · MOGLIBY W KOŃCU KOGOŚ ZABIĆ, wielu autorów, Oficynka, recenzent: Żygulska Justyna · DEWIACJA, Cook Robin, Dom Wydawniczy REBIS, recenzent: Lipski Bartosz · I ŻE CIĘ NIE OPUSZCZĘ, Gilbert Elizabeth, Dom Wydawniczy REBIS, recenzent: Żygulska Justyna · INTRUZI, Marshall Michael, Albatros, recenzent: Cichowlas Robert · OBCY ELEMENT, Zakirov Oleg, Dom Wydawniczy REBIS, recenzent: Kwiatkowska Anita
[ RECENZJE ]
| |
|
- - www.literacka.pl - - czyli książki fabrykantów i inne
|
|
|
Jeśli chcesz być powiadamiany o nowościach w Serwisie podaj swój adres e-mail. | |
 | Anonimowe komentar... |
 | 18 NUMER CEGŁY - Z... |
 | pijawka ... |
 | Literatura i umysł... |
 | Magazyn Cegła na w... |
 | Szukam autora teks... |
 | SATYRYCZNY PIĄTEK... |
 |
Liryka: kobieta /wiersz/
Wysłano dnia 20-10-2009 o godz. 11:35:12.
|
|
Autor: flamenco
patrzę na czas zawieszony w lustrze, odwrotny
przewraca się leniwie na drugi, zdrowszy bok
jest mądrzejszy ode mnie, przegnitym minutom
pozwala odetchnąć bez pudru na policzkach
nie zasłania sińcom oczu, nie farbuje łez
porządkuję włosy i już jestem gotowa
by oczekiwać szczerości od wszystkich wkoło
zgasła minuta, znów zataczam się po prostej
|
| |
Wynik głosowania: 3.37 Głosów: 8

| |
|
| "Logowanie" | Logowanie/Założenie konta | liczba komentarzy: 62 | Szukaj |
|
| | Komentarze są własnością ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść. |
R E K L A M A
|
|
|
Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować |
|
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez ustyna dnia 20-10-2009 o godz. 11:49:16 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | dałem 4 - uczciwie...podoba mi się niefarbowanie łez, mądry zdrowszy bok, przegnite? minuty...ale zastanawiam się czy nie lepiej by było:
"porządkuję włosy i już jestem gotowa
by oczekiwać szczerości od wszystkich
wokół zgasła minuta, znów zataczam się po prostej"
pzdr
ust |
|
|
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez Wabigon dnia 20-10-2009 o godz. 12:06:04 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | wolałbym jednak przegniłe minuty do tych przegnitych, ale wiersz niezły
pozdr. |
|
|
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 12:26:55 | patrzę na czas zawieszony w lustrze, zgodny
przewraca się pracowicie na drugi, chory bok
jest głupszy ode mnie, świeżym minutom
pozwala odetchnąć z pudrem na policzkach
zasłania sińce pod oczyma, farbuje łzy
czochram włosy jestem niegotowa
by oczekiwać szczerości od wszystkich wkoło
zapaliła się minuta, znów idę prosto
-----------------------------------------------------------------------------
A ja tradycyjnie.... Co ty na to ?
Berele |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 21:32:50 | | Tylko na tyle Cię stać???? |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez alive dnia 22-10-2009 o godz. 08:13:06 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Berele, Ty nie rozumiesz. Wiersz flamenco (już) JEST ODWRÓCENIEM Twojego (w końcu "rozgrywa się" przed lusterm). Powstał zanim napisałeś Swój Oryginał.
Flamenco miała genialną intuicję odwracając Twoją wersję, jeszcze zanim powstała, bo wyszło o niebo lepiej. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 22-10-2009 o godz. 19:43:23 | Ja tylko z taką nieśmiałą tezą, że jak wiersz po poodwracaniu i po pozaprzeczaniu nic nie traci, a czasem nawet zyskuje, to znaczy, że jest bez sensu. Nie znaczy, że zły, ale bez sensu. W końcu człowiek wszędzie spotyka się z sensem: w szkole w pracy, na dworcu na poczcie w synagodze, w sejmie, więc zasłużył też wreście na błogi smak bezsensu. Tak, cieszmy się bezsensem.
Berele |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 13:14:50 | Ja tylko z taką niesmiałą tezą, że odwrotnością ławki jest zarówno krzesło, jak i stół, miejsce stojące, leżanka, akwał... etc. Innymi słowy, żeby nie wdawac się z Tobą w daremne dysputy, można uczynić ze wszystkiego bezsens, jeśli się zechce. Rzuć wierszem, dowolnym i docenionym, a ja Ci go tak wymanewruję, że wedle zasady własnej będziesz musiał go uznać za nielogiczny bzdet. ot, sztuka, no fakt, jak i metoda na znajdowanie wiersza w wierszu :)
Nie podoba Ci się? Ma prawo, uchowaj Boże, żeby mi się kiedyś stworzyło coś, co się podoba każdemu, bo to by znaczyło tyle jedynie, że opanowałam sztukę targetownia tekstu. Wole pisać jednak.
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 15:02:19 | Nie zrozumiałaś. Zobacz. Stosując konwersję przez zaprzeczanie i odwracanie można bez większego wysiłku uzyskać dzieło nie gorsze od oryginału, a nawet lepsze. Znaczy to, że wiersz nie niesie ze sobą sensu,
Zobrazuję ci to inaczej. Dwa odwrotne zdania implikują tę samą rzecz:
1. Świeci słońce, jest tak pięknie !
2. Pada deszcz, jest tak pięknie !
Które zdanie jest prawdziwe? Oba.
Bo oba są bez sensu.
"Nie podoba Ci się? Ma prawo, uchowaj Boże, żeby mi się kiedyś stworzyło coś, co się podoba każdemu, bo to by znaczyło tyle jedynie, że opanowałam sztukę targetownia tekstu."
- Ja nie jestem każdy. To ty jesteś przeciętną internautką próbującą pisać, jakich na necie są setki a nawet tysiące.
"Wole pisać jednak."
- To przestrzegaj jak coś publikujesz, żebym wiedział, kiedy nie włączać internetu.
Berele |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 15:16:21 | Stosując konwersję przez zaprzeczanie i odwracanie można bez większego wysiłku uzyskać dzieło nie gorsze od oryginału, a nawet lepsze. Znaczy to, że wiersz nie niesie ze sobą sensu,
Przepraszam, a kto uznał Twoją zabawę za równą lub lepszą od oryginału? Nie widze chętnych, poza Tobą. Widze niechętnego (siebie nie wliczam).
Które zdanie jest prawdziwe? Oba.
Bo oba są bez sensu.
Z czystej uprzejmości zapytam, acz po takim stwierdzeniu nie powinnam: rozeznajesz sie w klasycznym pojęciu logika ? To świetnie to ukrywasz, przyznaję.
To ty jesteś przeciętną internautką próbującą pisać, jakich na necie są setki a nawet tysiące.
To ty jesteś typowym internautą, próbującym krytykować, jakich na necie są setki, a nawet tysiące. Skróciłam to do każdy, ale rozwinąć - jak widzisz - tez potrafię Twoją pseudointelektualizowaną formułką.
To przestrzegaj jak coś publikujesz, żebym wiedział, kiedy nie włączać internetu.
Naprawdę mam taką moc sprawcżą? Spróbujmy zatem: nie włączaj internetu, będę publikować. Jeśli się bumerangiem pod tym zabujasz, mało wiarygodne są Twoje wypowiedzi. Skromnie dodam, że to też ma swoje proste uzasadnienie w prawach logiki, którym zdołałeś dwukrotnie zaprzeczyć.
Poza wszystkim, to mi się nie chce dalej, mozesz smiało kaligrafowac kropke nad i - o to wszak idzie, jak widać po każdej Twojej paradzie. Lubię trole, ale do zamiłowania karmienia ich próżnej pasji mi mimo wszystko daleko. Wolę je tepić publikowaniem - jak zapowiedziałeś, to może przynieść efekt Twojego trzymania się daleko od publikowanej beztreści.
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 15:42:45 | Ok, nie mam nic do dodania. Życzę weny twórczej. Ostatni wpis mój, ale przysłowiowa kropka nad i twoja, gdyż moja wypowiedź nie niesie żadnej treści.
Berele |
|
|
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez anjasfanvitch dnia 20-10-2009 o godz. 13:14:41 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | nie lubię początku, lubię koniec. koniec czyta się mocno płynnie, podczas gdy z początku za licho nie wiem, czy mam tam widzieć przerzutnię i łapać dwa wersy, czy może nie łapać i nie widzieć, w sumie męczy mnie owo niezdecydowanie (moje) w kwestii tych wersów i dlatego jakoś nie mogę ich polubić, ale od końca po środek nawet mi to tak dojrzale i w ogóle koresponduje z tytułem.
pozdrawiam :) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 13:38:11 | Ja lubię początek i koniec w zaleznosci od nastroju, hormonów i humoru - a także poczucia ;))
Dzieki, Anju :)
Fla. |
|
|
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez flamenco (kate-1979@gazeta.pl) dnia 20-10-2009 o godz. 13:50:20 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | No więc tak..
Dziękuję za komentarze, zbiorowo.
Przy okazji, ponieważ mnie tu już nie będzie czynnie, dziękuję na zaś - miałam zamiar na ew. pojedyncze uwagi do moich tekstów (których jeszcze kilka w poczekalni tkwi i może jakiś się jeszcze na Główną napatoczyć) odpowiadać prywatnie, bo jakoś średnio mi idze ignorowanie osób poświęcających chwilkę na przeczytanie i podzielenie się uwagami, ale.. to chyba nie jest najlepszy pomysł jednak, pakować się kolejnym ludziom na priva :)
Było miło, że banalnie podsumuję - niektóre banały oddają sens najlepiej, mimo wszystko.
Wabigon, oczywiście dotrzymam słowa i gdzieś na boku prześlę Ci komentarz do całości Widzenia bezocznego. Podobnie, jeśli chodzi o Rafkowe opko (gdybyś tu zajrzał akuratnio :))
And That's All Folks! :) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez ustyna dnia 20-10-2009 o godz. 14:16:47 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Flamenco i Ty tez odchodzisz z FL?!
Kiedy ja podjąłem taką decyzję, zniesmaczony pewnymi postępowaniami z jakimi się tutaj borykałem, to starałaś się mnie odwieść od tej decyzji. Pisałem Ci , ze to walka z wiatrakami i nie mam na nią siły i czasu, bo wtedy kontakt z poezją staje mi się niezbyt miły.
Teraz przypomnę Ci moją wypowiedź z tamtego czasu:
"Nie chcę fanfar, lecz uczciwą ocenę.
Może brak mi wykształcenia kierunkowego - wszak jestem tylko prostym starodawnym inżynierem i co mi sie równać "z kierunkowymi bonzami" uniwersyteckimi...jednak czytam, piszę, mnie czytają, jednak nie dam sobą pomiatać.
Tu też czytam wiersze innych, tez komentuję/oceniam - znam wartość swoich i innych wierszy - potrafię też porównywać...jest tu wielu wspaniałych poetów, do których mi bardzo daleko, ale wiem też, że na "śmietnisko" też nie zasłużyłem, chyba! że naraziłem się komuś ważnemu i wola owego trafiam od pewnego czasu ciągle na POGRANICZE.
Spełnił swoja "powinność", uradował własną duszę mocą swojej zachcianki, ale został chyba w zasobach FL juz tylko jeden mój wiersz i tyle jego.
Nie będę mu robił więcej przyjemnostek , bo sieć jest bezkresna i nie jest to jedyne miejsce gdzie mogę być.
Jestem na wielu forach i nigdzie nie zbieram samych pochwał/fanfar - są opinie bardzo dobre/ dobre ale bywają i krytyczne i...właśnie te krytyczne bardzo cenię , bo one uczą, wskazują kierunek, a tu?
Won na śmietnik! Dlaczego- milczenie- ani jednego słowa uzasadnienia- na zasadzie bo taka jest wola pana , czyli mnie.
Flamenco, ja juz nie mam zbyt wiele czasu na wojenki, zagrywki i rozgrywki. Chcę spokoju, a widzę że tu ani pomocy ani uczciwej oceny nie znajdę- czyli ogólnie mówiąc spokoju."
A teraz Twoje namowy bym jednak został na FL:
"Myślę, że im wyższe wymagania, tym większa możliwość rozwoju. Rozumiem potrzebę bycia docenionym, ale i to Ci się tutaj trafiło, zauważ.
Mam świadomość, że nie użyłeś takich słów jak ja, ale ja też piszę o swoich odczuciach po przeczytaniu Twoich wypowiedzi - to nie podlega korekcji ;)
Powtórzę. Szkoda. Mam nadzieję, że może z czasem skusisz się na odrobinę walki o swoje lepsze pióro własnie tutaj, gdzie nikt z fanfarami nie wyskakuje na dzień dobry - nawet kosztem pasma pogranicznego. Wiesz, jak lubię Cię czytać."
No i co Ty dzisiaj na to powiesz Flamenco :)
ust |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 15:45:19 | Nie masz pojęcia, dlaczego zrezygnowałam, więc może jednak daruj sobie gdybania. Proszę. Pierwszym powodem jest moje własne zachowanie, które - mam świadomość - jeszcze by się recydywą odbiło nie raz i nie dwa. Reaguję somatycznie na pewne nieempatyczne zachowania, nie zmienię tego, a niesmaczyć obserwujących takie występy po prostu nie chcę. To jest miejsce publiczne, nie moje prywatne. Drugi powód jest osobisty, ale być może ważniejszy. W każdym razie ŻADEN z tych dwóch nie dotyczy tego, jak tutaj traktowane i odbierane są moje teksty. Za to akurat mogę być jedynie wdzięczna, bo dzięki wysokiemu poziomowi FL wiele się nauczyłam.
Nie chcę już tu wracać, będe wdzięczna za zakończenie tej dyskusji. Pozdrawiam ciepło, jak zawsze :) pa
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 14:27:16 | No co Ty się, Fla, wygłupiasz głupio... Aż mnie zatrzęsło z oburzenia! Zabraniam! Protestuję!
ecz |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 22:16:09 | jeżeli udało mi się podpisać pod pierwszą wypowiedzią koleżanki ecz, to chciałem powiedzieć: j.w.
jeżeli natomiast nie, nie pod opinią koleżanki ecz, to powtórzę za koleżanką ecz:
Słuchaj, Fla, ,,No co Ty się, Fla, wygłupiasz głupio... Aż mnie zatrzęsło z oburzenia! Zabraniam! Protestuję!"
rafk |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 22:21:45 | - Och zostań!
- Nie, muszę odejść, żegnajcie...
- Nie, nie, prosimy!!! nieee!!!!
- Ach... niestety... to dla Waszego dobra...
- Nie!! Fla, w pysk nietoperza! zostań, nie odchodź.... kochamy Cię, bez Ciebie umrzemy, nasze serca krwawią...
- Moje tez krwawi... i to tak, trzy razy bardziej niż Wasze... odchodzę...
- NIEEEEEEE!!!!!!
udział wzięli:
Fla, Ecz, Rafk itp
THE END
of everything |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 23:22:59 | | Jesteś cep. Poczytaj sobie Golemana. Życzę ci więcej wyobraźni w przyszłości. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 21-10-2009 o godz. 08:37:09 | | może i jestem cep, ale Wy jesteście postaciami z wenezuelskiego serialu. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 21-10-2009 o godz. 09:06:49 | No co Ty? :))
Gdyby zbiorowy anonimus postanowił wycofać swoje akcje z Fabryki postąpiłbym podobnie. Bez względu na to czy zbiorowy anonimu liczyłby na efekt psychologiczny polegający na dowartościowaniu swego anonimowego, zbiorowego ego, czy też nie liczyłby na nic, tylko ot tak postanowił na wieki zamilczeć.
Co w końcu szanowny anonim ocenia za wenezuelską hucpę? Nieanonimowy, sympatyczny, szczery i przyjazny gest? To co w takim razie jest szanowny anonim gotowy określić polską, anonimową hucpą? Pewnie:
praworządność, dyscyplina i białe skarpetki. Wstrząsające :)
miłego dnia życzę
rafk |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 21-10-2009 o godz. 09:10:35 | rafk
odwołaj te słowa:
"praworządność, dyscyplina i białe skarpetki. Wstrząsające :)"
bo jak nie, odejdę
i nie wrócę
a nawet ugryzę się w rękę, tak, że będzie mnie bolało! |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 21-10-2009 o godz. 09:22:24 | :)
rafk |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 21-10-2009 o godz. 20:14:11 | | Ironizując beztrosko następnym razem, możesz trafić na kogoś, komu np. - umarła matka. I będzie Ci łyso (chyba?) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 21-10-2009 o godz. 20:26:07 | A cóż ma umierająca matka do zachowań rodem z portali społecznościowych?
Za dużo telenowel i kolorowej prasy słodkie koleżanki! |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 13:24:44 | Ironizując bardziej beztrosko, trzeba mieć realnie zgryźliwe i smutne wnętrze, żeby przeszkadzał ludzki odruch (no, pewnie wymiotny by nie przeszkadzał, taki typ zdajsie?), a nie przeszkadzała pusta o nim dyskusja. Tak, czy owak, na kazdym portalu, gdzie bywają te same twarze, dyskutują ze sobą, poznają się mimowolnie, etc., tworzy się rodzaj społeczności. Łyk socjologii, szczególnie opracowań z zakresu relacji sieciowych, a się rozjaśni Anonimowi i może nawet pozwoli w przyszłości nie zachowywać się, jak złośliwy gnom, któremu każdy przebłysk jasnego koloru w jego ciemni obojętności przeszkadza i skóre parzy. Botem nie jestem, to i botów za loginami nie widzę (na rozmowy z maszyną czasu bym nie traciła). Zaś ludzie mają wgraną opcję co najmniej przyzwyczajania się do siebie.
Fla.
Pozdrówka dla Rafka i Ecz, oczywiście, że o Alivku nie wspomnę ;)
- cytat pochodzi z Mody na niemodę bycia ludzkim posród liter, odc. 645378928374 i 1/2.
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 16:49:19 | ludzkość odruchu nie uświęca go. Od groma jest odruchów (niektóre bardzo prozaiczne), na które nie wypada sobie pozwalać w pewnych miejscach, okolicznościach.
Łyk zdrowego rozsądku i to zrozumiesz, Fla. Zresztą już zrozumiałaś najwyraźniej, sądząc po innym Twoim komentarzu, w którym ganisz jedną z uczestniczek Twojej społeczności.
Portale literackie różnią się specyfiką od tych społecznościowych i przy takiej opinii zostanę.
Fakt posiadania ludzkich emocji i uczuć można okazywać w sposób inny niż okazują je sobie nastolatki.
Mimo, że i ja nie jestem bootem i ja się przyzwyczajam wolę stawić opór (niech będzie, że w postaci ironii) przed zachowaniami typu EMO. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 17:26:34 | O uświęcaniu chyba nic nie było jednak?
Nie zrównałam także pojęcia portalu literackiego i portalu społecznościowego. Napisałam jedynie, że w każdym miejscu, w którym mija się grupa ludzi, tworzy się j a k a ś społeczność. Samorzutnie, ze względu na uwarunkowania gatunkowe, na naturę człowieka (bardzo szeroko to interpretując).
Jasne, że - także moim zdaniem - ideałem byłoby, gdyby dało radę oceniać tylko teksty, nie zwracać uwagi na autorów, pozostać nie tylko anonimowym, ale także bez wirtualnej tożsamości myśli i słowa. Ale to mało realna sprawa. To wiele odbiera głównemu tropowi, jakim winien podążąć portal literacki (i nie tylko), bo pojawiają się sympatie, antypatie, ktoś czuje się zobowiązany lżej traktować tych, którzy są życzliwi względem niego, inny kocha animozje, kolejny na smierć i zycie tępic będzie tego, co to mu raz przyłoił tak, że w pięty poszło (kit, że rzeczony napisze arcydzieło przełomowe, i tak jest do bani, wiadomo)... Tracą na tym teksty i rozwój jednostki. Czyli to, co powinno tutaj maksymalnie zyskiwać. Ale pominąć pierwiastka ludzkiego się nie da; wyeliminować tak, by widzieć kodami i być dekoderem.
Sumarycznie sprowadzam to do wniosku, że jeśli nagannym ma być okazanie sympatii i przyzwyczajenia, a nienagannym - ironizowanie, to ja wolę się zachowywac nagannie. To mi później nie robi kuku na sumieniu. Dziwi mnie tez odrobinę, ze wykpiwane są odruchy ludzkie, a bez komentarza przechodza odruchy chamskie i poziomem oscylujące gdzies w granicach a! napisał ktos bzdeta, to sobie na nim odreaguję zły dzień; na szefie nie mogłem sie wyżyć, obcego mogę kopnąć - im bardziej sarkastycznie to zrobię, tym bardziej wyluzowanym siebie pokażę publice. To sie niczym nie różni od odruchu ludzkiego. Tez jest niemerytoryczne, nie na temat i nie na miejscu. Za to jest modne i zaraźliwe (wiem po sobie). To ja dziękuje, modna nie chce być, wole retro w tym przypadku. Co ciekawe, jak sie przywali w taki sam sposób ironizującemu, nagle znajdzie sie ktoś, komu swoista kpina z kpiny bardzo przeszkadza...
Co do własnego pomysłu na wyprowadzkę, to się obsmiałam sama (przyzwyczaiłam sie juz do własnego kretynienia co czas jakiś, to zdrowsze, niz struganie superbohatera :)), bo tak należy. Nie miejsce tu na melodramaty i histerię. PMSem się tłumaczyć nie będę (także tym niefizjologicznym, kumulacja sie zdarza), bo on i tak się wykpi od zasług własnych ;)
Natomiast - owszem - przeszkadza mi, że przy okazji mojej błazenady oberwali ci, którzy szczerze wyrazili swoje do mnie przyzwyczajenie. Uważam, ze kpiny z Nich są nie na miejscu. Oni wyrazili potrzebe widywania tu moich fraz, liter, komentarzy. Nie prywatnych kontaktów. W tym sensie miejsca nie pomylili, zareagowali tu, gdzie padła deklaracja usera 'flamenco'.
Fla.
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 18:20:59 | Drobna kpina z infantylnych zachowań nie jest aż tak straszna.
Racja, nie ma jak dystans :) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 18:54:32 | ..o ile ma się dystans do tego, że taka drobna złośliwość t e ż jest infantylizmem, to się rozumiemy bez najmniejszych nieporozumień ;)
Czas by ten ko(s)miczny wątek zamknąć :))
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 19:01:44 | | no cóż, infantylizm najskuteczniej piętnować infantylizmem. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 19:24:59 | Jak wszystkie uniwersalne błyskotki, tak i ta ma swoje lustrzane odbicie - owszem, ale wtedy praktykuje się to, co się krytykuje, a to już dewotą jedzie ;)
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 19:42:23 | | Nie zgadzam się. Nie było dla mnie roli w Waszym wenezuelskim serialu. Błaznowanie w celu napiętnowania głupich zachowań nie świadczy źle o błaźnie. To była taka faja że nie dało się nie zakpić :) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 19:46:19 | Wybacz, ale moje miejsce było po drugiej stronie ekranu.
Dramatyczne perypetie przyszło mi tylko obserwować. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez flamenco (kate-1979@gazeta.pl) dnia 24-10-2009 o godz. 19:48:34 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | | Wybaczam i od tej chwili nie zmyje z siebie juz ciążącej winy za Twoje złe samopoczucie tylko obserwatora ;)) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 19:52:06 | | jak widzisz całkiem zabawnie było być obserwatorem - nawet udało się stworzyć scenariusz :) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez flamenco (kate-1979@gazeta.pl) dnia 24-10-2009 o godz. 19:54:20 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | | ...a ten czas, pomyśleć, można było wykorzystać znacznie lepiej i coś docenić gdzie indziej, zamiast tu tylko wykpić... Okazuje sie, jak zazwyczaj, że telenowele maja wzięcie i oglądalność nawet posród rzekomych zniesmaczonych tandetą ;) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 20:09:56 | W taki sposób można dać odpocząć mózgowi.
Aluzję dostrzegam, żegnam. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 20:19:19 | Aluzję dostrzegam, żegnam.
Nooooo... to dopiero była NADinterpretacja urodnie telenowelowa, ale rozumiem, że Ci zaszkodziło obserwowanie i stąd się w ogóle wzięła ona była ;) Foch, jak malowanie :)
Fla. |
|
|
Re: kobieta /wiersz/*** (Ocena czytelników: 1) przez alive dnia 20-10-2009 o godz. 14:57:24 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | Proponuję zmasowany protest! flamenco nie może stąd odejść!!! Tu jest Jej miejsce.
Ja Cię bardzo PROSZĘ, flamenco: zostań :) |
Re: kobieta /wiersz/*** (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 13:28:03 | Ja Cię proszę, następnym razem mi nie pomagaj w chęci zostania wyjechaną :P Łosiu. Bo później tylko ja mam przegwizdane, że meodramatyczną żenadą pojechałam! :P
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ (Ocena czytelników: 1) przez alive dnia 24-10-2009 o godz. 14:00:22 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | | Ja Tobie w chęci zostania wyjechaną, Łosiu???? :))) No, mnie mylisz z kim innym chyba :) Ja tu do teraz protestuję i krzyczę: "flamenco, wróć!" - jak w wenezuelskim serialu, nie przymierzając :))). |
Re: kobieta /wiersz/ (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 15:18:54 | ...a ja sie tyle czasu zastanawiałam, co mnie tak piszczy kole ucha.. ;)))
Łosiczko, jeśli już, Łosiu :P
Fla. |
|
|
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 18:42:45 | Czy mogłybyście przenieść tę dyskusję na priv? Tutaj powinno się komentować teksty. To nie solarium ani rybny.
Grzegorz |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 20-10-2009 o godz. 22:03:27 | Oj, oj, ani solarium ani rybny :)) Tutaj powinno się komentować teksty, blebleble... Następny samozwańczy Pan Szef.
Będę sobie pisała co i gdzie mi się podoba i dopóki nie łamię regulaminu nikomu nic do tego (ewentualnie Flamenku). Idź sobie rozkazywać kolegom spod budki z piwem.
ecz |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez Rotkappchen dnia 20-10-2009 o godz. 22:18:16 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | | No ja bym za takie coś gościa obtłukła. I to z koleżankami , huzia! :] |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez ecz dnia 21-10-2009 o godz. 08:06:42 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | | U mojej ciotki w Łodzi na Dąbrowie była centrala rybna, zawsze mi się nazwa bardzo podobała. Ale ja jestem nowoczesna i kupuję ryby w supermarkecie. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez Rotkappchen dnia 21-10-2009 o godz. 17:54:59 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | | Pani z tymi rybami, jak ten człowiek z liściem na głowie ;) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 21-10-2009 o godz. 22:35:17 | W supermarkecie to z rybami różnie bywa. Znajoma kupywała śledzie po żydowsku i o mało co się nie przekręciła i cała jej rodzina się zatruła.
G. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 22-10-2009 o godz. 11:55:04 | | tzw. polocaust |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 1) przez ecz dnia 22-10-2009 o godz. 10:13:18 (Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość) | | Nawiązałabym do solarium, ale nie chodzę, bo mi szkoda pieniędzy. Nie miałabym na tipsy ;) |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 13:34:43 | Pod Ecz, acz do Grzegorza:
Pan się zatem zajmie komentowaniem tekstu, nie komentowaniem komentowania sie wzajemnego Pań - bo jakoś się Pan nie pokusił o to, w czym upatruje Pan ponoć sensu i dobra najwyższego, ale tą niezwykle zajmującą uwagą (krytyczną??) Pan zechciał swą obecnośc i sprzeciw zaznaczyć. urocze. mało logiczne i konsekwentne wcale, ale urocze. Takie, rzekłabym, dziewczyńskie. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 13:36:40 | | Fla, oczywiścieistójcienabaczność! :)) Te tipsy mi klawiaturę rysują... |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 17:50:48 | Chodzi ci o taki komentarz rodzynek? Jedyny odnoszący się do wiersza? To może za duży zaszczyt dla mnie. Jestem nieco spięty.
Grzegorz |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 18:09:00 | Rozepnij się, a nawet rozpłaszcz/rozkurcz. Mam rumianek, chcesz?
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 18:39:23 | Za słaby ;-)
W sumie to jak bym napisał ten pierwszy merytoryczny komentarz, to i tak mało kto by go odnalazł pośród urodzaju społecznościowych postów, więc może rumianek i wystarczy. Aczkolwiek dla chcącego nie ma nic trudnego i jak ktoś rzetelnie śledzi licznik komentarzy, to ten komentarz - diament wytropi. Prawda?
Grzegorz |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 18:52:41 | Diament, powiadasz... te izotopy węgla, to czasem mają jednak wartość odwrotnie proporcjonalną do ceny, węgiel jest niedoceniany, szkiełko przeceniane i przepieszczone ;)
Podzielam opinię, wyobraź sobie. Po to jednak tu umieszczam to i owo słabowite, żeby mieć możliwość konfrontacji. Liczę na rzetelność Redakcji, która słabiźnie pozwoli się ukazać, bo z niej można zawsze cos na przyszłość wyciągnąć, ale zupełnemu bezcelowi - nie. Na razie się nie zawiodłam.
Co ciekawe, tekst własny umieszczony na portalu zupełnie inaczej odbieram, niz zapisany w formie osobistego pliku. Stąd wyraźniej widac błędy - tak na marginesie nieco dodam ;)
Fla. |
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 19:23:42 | E, się wyeksploatowałam jednak stanowczo tym wątkiem społecznościowym - rumianek Ci za słaby (przysięgam, blondynką tylko bywam). Niemniej mojej oceny to akurat nie zmienia, że się merytorycznie ustosunkuje sama do sięsiebie.
Fla. |
|
|
Re: kobieta /wiersz/ ? (Ocena czytelników: 0) przez Anonimus dnia 24-10-2009 o godz. 13:40:44 | No i jak taki komentarz podsumować...
dziękuję, miło mi, bo to czyste odniesienie do znaczeń ;)
Fla. |
|
|
| |
Portal Literacki - Fabrica Librorum 1998-2009
e-mail: redakcja{małpiatka}portalliteracki.pl"
|
|
Zalecane rozdzielczości: 1024x800 do 1280x1024.
Strona zgodna z Opera (od 5), Mozilla (od 0.9.5) Netscape (od 5) oraz IE (od 4), ale IE lepiej nie używać.
|
Publikowane teksty są własnością ich autorów. Kopiowanie, powielanie, odtwarzanie publiczne bez zezwolenia jest zabronione.
Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the . PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the .

|
| |
|